Jak "rebootovat" wine

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Prosinec 20 02:53:06 CET 2004

> O to nejde, pres https se tam dostanu take. Jenze ten off-line
> program, kde si nabastlim platby, archivuju, vyhledavam atd, je
> napsan v M$ Jave, coz je sutr urazu. Kdyby to bylo v Sun Jave, tak to
> asi na Linux dostanu bez problemu a asi by to jelo i na Blackdown
> JRE.
Mno tak bych se obratil na banku, ze jsem si nainstaloval posledni verzi
WindowsXP Professional (letosni) a ze mi ten jejich blbej program nefunguje.
On totiz M$ uz asi od zari lonskeho roku nedodava k Internet Exploderu svoji
Javu, protoze to ma soudne zakazane :-) Dokonce v M$ Konwledge base je
uvedeno, ze mate pouzivat SUN javu a kde ji muzete ziskat.
Napriklad Komercni banka pouzivala nejaky Java applet a prave kvuli
uzivatelum WinXP, respektive MSIE6 to museli predelat na SUN javu.
Omlouvam se, ze to moc nesouvisi s Linuxem, i kdyz je to vlastne pro
linuxare dobra zprava, ne?
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz