upgrade na jinou distribuci - riziko

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Prosinec 20 06:27:45 CET 2004

Dne neděle, 19. prosince 2004 22:03 jste napsal(a):
> Potrebuju prejit z RH 9.0 na jinou like-RH
> distribuci prostym "yum upgrade"
> Chtel bych to udelat o svatcich, ale nebudu
> mit fyzicky pristup k serveru.
>
> Jake je riziko, ze mi server klekne
> a budu nahanet nekoho, kdo me tam pusti?

Velke, hlavne budete tam mit plno .rpmsave ci co z puvodnich konfiguracnich
souboru, ktere jste vypiplaval, zatimco server bude pouzivat ty nove dodane s
balicky.

Ikdyz, nevim jak se v tomto chova yum, ja z nouze (jina instalacka nebyla a
muselo to byt "hned") presel z RH na Mandraka (vice dodrzuje standardy, treba
rozmisteni souboru) a v nekterych ohledech jsem dobre udelal (lec to
nevylucuje, ze se za rok-dva k RH vratim). Ten se pri aktualizaci v pripade
potreby zepta a ukaze mi oba konfiguraky.

Nicmene dikud vam spojeni ssh nespadne a nerestartujete v tomto pripade
dulezite sluzby, tak se bude pouzivat ten stary, takze vetev si pod sebou
neuriznete. Leda kdyby vam spojeni slitlo, pak se muzou dit veci...

--

                        Jaroslav Lukesh