gzp -t vrací chybu

Zkoumalek zkoumalek na seznam.cz
Pondělí Prosinec 20 09:09:07 CET 2004

Dobry den

udelal jsem si na serveru jednoduche zalohovani. Pomoci taru zazalohuju data a pak je pomoci gzipu zazipuji. Po zazipovani zkontroluji spravne zabaleni dat pomoci gzip -t, bohuzel se mi stava, ze u velkych souboru (radove k 1 GB) oznami gzip poskozeni archivu prestoze se mi nasledne bez problemu podari takto velky archiv rozbalit.
Mohl by mi nekdo poradit v cem by mohl byt problem? Archiv se zda byt ocividne v poradku, presto gzip hlasi chybu CRC. Pri pouziti bzip2 byl vysledek stejny.

V cem by mohl byt problem, ze kontrola neprojde? Jake jine reseni je mozne pouzit pri zalohovani? Existuji nejaka hotova udelatka pro zalohovani?

Predem dekuji za radu.

S pozdravem
T. Zkoumalek

http://www.bezpecnyinternet.cz