Problem s konfiguraci site

JaV jardaz na hades.cz
Pondělí Prosinec 20 10:05:42 CET 2004

Zdenek Zikan napsal(a):

> A jak to zhruba pouzit? Muzete to prosim vysvetlit tak nejak po lopate?
> Moc tomu nerozumim (to vite, Bloody F... User :-)).

na tom routeru, ktery Vam prideluje IP pro vnitrni sit by mel bezet take
DNS daemon, alespon jako  cache..
a v jeho konfiguracnim souboru staci pridat to kouzelne slovicko
'forwardes { muj venkovni DNS; }'

muze jich byt i nekolik. pak Vam bude do vnitrni site prekladat jmena a
nebudete muset jit jen podle IP...
  s pozdravem JaV