ASUS ADSL AAM6310EV

Jan Naiser konfmail na drevojas.cz
Pondělí Prosinec 20 11:25:39 CET 2004

Preji pekny den,

pouzivam na male siti server s mdk 10 pripojeny pres ASUS ADSL Eth.
Modem/Router AAM6310EV, ktery mam nastaveny bez fw jenom jako router
(bridge), posila mi vse na server. Pri zkusebnim provozu se mi stavalo asi
1x za 7 dni, ze router vytuhl (server bezel dale) a nepomohlo nic, jen
vytahnout napajeni a za 5 sekund zase pripojit. Ted jsem dal linku do
ostreho provozu a cetnost tuhnuti se snizila na cca 3 dny, coz je dosti
neprijemne. Distributor na svych strankach pise o utocich na cgi scripty
routeru, coz ma byt odstraneno jinym nastavenim fw. Pokud ho ale nemam
aktivovany a vse je smerovano na server, nemelo by to mit vliv. ADSL je
pripojena na Tiscali.

Mate nekdo obdobne zkusenosti nebo znate pricinu?

Diky, Honza.