ASUS ADSL AAM6310EV

Stanislav Petr stanislav.petr na hosting90.cz
Pondělí Prosinec 20 23:03:12 CET 2004

Dne po 20. prosince 2004 22:49 David Šálek napsal(a):

> Mel jsem stejny problem, pomohl upgrade firmware modemu z www.joyce.cz.

Mame jich nekolik a jak jsem vypozoroval, tak nektere kusy maji problem s
prehrivanim - pomaha odstranit vrchni kryt. Jinak maji take problem s
preplnovanim nat tabulky... Staci pustit treba nejakej portscan a modem
vytuhne. Takze pred to davame linuxovej firewall na kterym automaticky
zablokovavame vsechny proflaknuty MS porty s odpovedi rcp-reset.

--
Stanislav Petr
Hosting 90 s.r.o.