Analyza squid logu

Kateřina Bubeníčková katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Úterý Prosinec 21 09:02:10 CET 2004

Sv. Patrick napsal(a):

>Zdravim.
>
>Chci se zeptat, co pouzivate pro analyzu squidova access logu?
>Mam pozadavek od vedeni, ze chteji statistiky, na ktere stranky ktery
>konkretni uzivatel lezl.
>Videl jsem na strankach squidu, ze jich existuje spousty, ale nechce
>se mi je vsechny testovat a tak prosim nejake doporuceni.
>Jo, mel by samozrejme umet generovat vystup v HTML, aby si to sefove
>mohli prohlednout.
>
>Diky za radu.
>
>Patrick

Ja pouzivam calamaris, v noci mi to prezvyka vystup se da parametry
nastavit i na html,
co si prohlizeli jednotlivi uzivatele normalne nezkoumame, ale uz tu
byly nejake prusvihy a bylo potreba to taky
zjistit.
Napr.
cat squid.log | calamaris -r -1 -O -R -1 -N -1 -u > vystup.html

--
Katerina