Jak "rebootovat" wine

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Prosinec 21 15:12:02 CET 2004

> No, napsat jim muzu, ze se mi jejich program nelibi. Jenze potiz je,
> ze oni to dodavaji na CD-ROMu i s Internet Exploderem a M$ JVM, tak
> jsem ziskuchtivej, co mi odpovedi. Nemate nahodou link na ten clanek
> z M$ Konwledge base, ze bych jim ho vpalil do usmevu?
Odpovidam zamerne do konference, protoze to mozna pouzuji i dalsi a navic
kazdy sebemensi neuspech M$ se Linuxu tyka :-)

Tady mate nejake odkazy
http://go.microsoft.com/?LinkID=397632
http://go.microsoft.com/?LinkID=335199

a jeste bych jim vmetl do tvare, ze kdyz se pokousite instalovat MSIE z
jejich CD, tak ze vam to hlasi, ze je to starsi verze, nez mate v pocitace a
ze to nelze nainstalovat. Je to pravda, tak se to chova.

--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz