Instalace FC3 bez bootovatenlne DVD mechaniky.

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Úterý Prosinec 21 17:12:45 CET 2004

On Tue, Dec 21, 2004 at 04:38:11PM +0100, Zdenek SUTR Kaminski wrote:

> No tak si vypalte jen ten boot.iso soubor, ten je maly, ten vrazte do
> puvodni mechaniky a instalujte po siti z druheho komplu, jak mate v
> planu...

Mno, asi to tak mozna nakonec dopadne, akorat to do budoucna
neni uplne nejlepsi reseni, protoze pokazde, kdyz budu chtit
preinstalovat system budu muset menit cd-mechaniky :(((

Takze se ptam, jestli nekdo nevite o necem lepsim...

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/