Problem s konfiguraci site

Zdenek Zikan xzikan na fi.muni.cz
Úterý Prosinec 21 20:04:50 CET 2004

> na tom routeru, ktery Vam prideluje IP pro vnitrni sit by mel bezet take
> DNS daemon, alespon jako  cache..
> a v jeho konfiguracnim souboru staci pridat to kouzelne slovicko
> 'forwardes { muj venkovni DNS; }'
>
> muze jich byt i nekolik. pak Vam bude do vnitrni site prekladat jmena a
> nebudete muset jit jen podle IP...

Hm, nejak jinak by to neslo? Abych pravdu rek, tak nevim, jak se ten
router konfiguruje a kdybych to vedel, moc by se mi do toho asi stejne
nechtelo, vzhledem k tomu, ze na Windows to funguje a ty pouzivaj rodice
(ja tu jsem jen obcas).
Neco podobneho se mi stavalo i na jine siti (ve skole, kam ke
konfiguraci routeru pristup nemam), takze si myslim, ze problem v
routeru nebude, spis to bude nekde na me masine (ja vim, mezi klavesnici
a zidli :-)) - prece jen, kdyz to na Win funguje bez problemu a na
Linuxu ne? :-(

Zdenek Zikan