Zdrojaky jadra z Debianu

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Úterý Prosinec 21 22:02:36 CET 2004

On Tue, 21 Dec 2004, Jan Kasprzak wrote:

> Mam takovy dotaz na debianisty - mam jisty problem s kernelem (ve 2.6.9
> a novejsich mi nefunguje ACPI), a mam zpravu, ze nekomu se stejnym HW
> funguje ACPI s Debianovskym jadrem 2.6.9-1 z unstable Debianu.
>
> Otazka nyni je, jak snadno zjistim, co vsechno jsou za patche v tomto
> jadru (architektura i386).

Podivate se na obsah balicku kernel-source (nebo jeho zdrojoveho baliku).

> Jak se tohle zjisti, nemam-li stroj s debianem?

Snadno. deb baliky jsou ve skutecnosti ar archivy. Zdrojove baliky pak
tar.gz a obycejny diff(.gz), souboru dsc si nemusite vsimat.

> Ve FTP stromu debianu bohuzel jednotlive baliky nejsou pod unstable/,
> ale vsechno ze vsech distribuci je pod "pool". Rucne to je
> nezjistitelne, v unstable/ je jen nejaky soubor Packages, obsahujici
> zrejme zavislosti mezi baliky nebo neco takoveho.

V packages je prave seznam baliku patricich ke konkretni vetvi. Jina
moznost, jak najit, ktera verze baliku patri

> Fuj.

Me se to naopak docela libi, a taky to setri misto, protoze hromada baliku
je spolecna pro testing a unstable.

-- Honza Houstek