Zdrojaky jadra z Debianu

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Úterý Prosinec 21 23:02:55 CET 2004

On Tue, Dec 21, 2004 at 09:51:26PM +0100, Jan Kasprzak wrote:
> 	Mam takovy dotaz na debianisty - mam jisty problem s kernelem
> (ve 2.6.9 a novejsich mi nefunguje ACPI), a mam zpravu, ze nekomu se stejnym
> HW funguje ACPI s Debianovskym jadrem 2.6.9-1 z unstable Debianu.
>
> 	Otazka nyni je, jak snadno zjistim, co vsechno jsou za patche v tomto
> jadru (architektura i386). Jak se tohle zjisti, nemam-li stroj s debianem?
> Ve FTP stromu debianu bohuzel jednotlive baliky nejsou pod unstable/, ale
> vsechno ze vsech distribuci je pod "pool". Rucne to je nezjistitelne,
> v unstable/ je jen nejaky soubor Packages, obsahujici zrejme zavislosti
> [...]

http://ftp.debian.org/debian/pool/main/k/kernel-source-2.6.9/kernel-source-2.6.9_2.6.9-3.diff.gz

Blbe je, ze vsechny zaplaty jsou nacpane do jedineho diffu. V tom se
ovsem vyzna jen prase nebo ten, kdo ten diff vyrabi.

Parkrat jsem zebral u autoru ruznych balicku o patch set nebo pristup do
nejkeho CVS, ale rekaci jsem dostal jen jednou - pry mam vsechno v
diffu, tak at neprudim, protoze to je standardni release politika.

Takze bych to zkusil, treba bude nektery z autoru ochotny...

http://packages.debian.org/unstable/doc/kernel-doc-2.6.9

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz