statistika vyuziti serveru

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Prosinec 21 23:08:32 CET 2004

Mozna se to tu resilo, ale nedokazu najit nic pro me zajimaveho ani v
archvu.
Jde mi o statistiku podobnou tomu, co dela webalizer, ale s jinymi udaji.
Chtel bych znat hodinove, denni, mesicni a celorocni statistiky o vyuziti
CPU a pripadne ktere procesy (jmena demonu atd) to vyuzivaly nejcasteji,
pripadne kolik "motohodin" ten ktery proces bezel.
Napriklad:
1)  ze dnes sendmail bezel celkem 1 hodinu a 30 minut (cisteho casu)

2) load average bylo po hodinach (a v procentech)
0 0 0 0 15 20 80 10 2 0 0 0 ...

3) pop3 demon bezel celkem 3 hodiny

Existuje neco takoveho nebo si to budu muset napsat sam?
Hlavne by me zajimala statistika load average, protoze obcas nekdo hudruje,
ze v urcitou hodinu ma od meho serveru pomalou odezvu a zrovna v te dobe se
nemuzu podivat na "top" nebo "ps"

--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz