Zdrojaky jadra z Debianu

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Prosinec 22 09:39:49 CET 2004

Milan Keršláger <milan.kerslager na pslib.cz> writes:

> http://ftp.debian.org/debian/pool/main/k/kernel-source-2.6.9/kernel-source-2.6.9_2.6.9-3.diff.gz
>
> Blbe je, ze vsechny zaplaty jsou nacpane do jedineho diffu. V tom se
> ovsem vyzna jen prase nebo ten, kdo ten diff vyrabi.
>
> Parkrat jsem zebral u autoru ruznych balicku o patch set nebo pristup do
> nejkeho CVS, ale rekaci jsem dostal jen jednou - pry mam vsechno v
> diffu, tak at neprudim, protoze to je standardni release politika.
>
> Takze bych to zkusil, treba bude nektery z autoru ochotny...

Ty jo. A ja jsem zil v presvedceni, ze v debianu je vanilla kernel a
je k tomu balik kernel-patches, ktery obsahuje debiani patche, ktere
se aplikuji podle toho, jestli vyrabim jadro pomoci make-kpkg (a pak
nastaveni promenne patch_the_kernel).

grip:/usr/src/kernel-patches/all/2.6.8/debian# ls |wc
    165     165    5256

Brno, Czech Republic