SWAP - vyuziti = 0

Jan Cervenka witko-comp na volny.cz
Středa Prosinec 22 11:51:20 CET 2004

Dobry den,

mam PC athl 2000+ /128 RAM / swap 1GB, ale swap neni vyuzivan, takze pokud
dojde pamet (treba pri zaloze programem tar), pocitac se kousne.

linux je Gentoo, cele prekompilovane na tomto PC, jadro 2.6.7.
Netusiet nekdo, jak se ovlada vyuziti swapu ? Zkousel jsem i pouzit soubor,
ale zadny efekt. Pokazde swap vyuziti 0. Nemohl jsem na neco zapomenout pri
kompilaci jadra?

Pri hledani reseni zde v konferenci jsem nalezl podobny problem, ale
doporucene reseni nepomohlo (  Pokud chcete zvysit pravdepodobnost
swapovani(oproti zmensovani diskove cache), zkuste

echo 100 >/proc/sys/vm/swapiness)

Za jakoukoli pomoc, ci nakopnuti spravnym smerem predem dekuji

Honza

vypis programu free :

total       used       free     shared    buffers     cached
Mem:        116992     114984       2008          0      41388      47404
-/+ buffers/cache:      26192      90800
Swap:      1000432          0    1000432