SWAP - vyuziti = 0

Lubos Dusany lubos.dusany na seznam.cz
Středa Prosinec 22 12:16:25 CET 2004

>	Proč by měl použít (preventivně?) swap, když má ještě 115MB
>volné paměti (tedy 1/2 dostupné) a v cache jen slabých 50MB?

A nepsal nahodou p. Cervenka  ze se pc kousne kdyz dojde pamet? treba u
tar-u ???
Uznavam ze ten free-vypis neni zrovna k nicemu, navic bych se odvazil
tvrdit ze na 2000+ AMD je 128 MB nejak seredne malo ne?

btw: nedavno jsem tu v konfere resil testovani pameti a bylo mi
doporuceno zatizit system nekolika kompilacemi, udelal jsem 2xkompilace
PHP, 1xkompilace Apache, 1xmemtester (v jednom okamziku samozrejme),
pamet dosla (podle free, celkem 768MB) uplne a do swapu si to stejne
neulozilo ani bajtik .... neni to tedy dukaz jak optimalne linux pracuje
s pameti ? :o)

btw2: mam linux nainstalovanejch asi na 8 masinach ktery prubezne
monitoruju s konfiguraci od 128 - 1024MB pameti a nikdy jsem nevidel nic
ulozenyho ve swapu. Na 128 MB mi bezi sendmail + spamassassin, a ze
spamd neni zrovna usporny program na pamet.

Lubos