SWAP - vyuziti = 0

Lubos Dusany lubos.dusany na seznam.cz
Středa Prosinec 22 12:31:30 CET 2004

>Diky za odpoved - presouvam server (puvodni musi soucasne bezet) a vic pameti
>bohuzel nebylo.

I takove veci se stavaji :)

>No tak me naopak zarazilo, ze na ostatnich PC ma dle programu free swap
>alespon neco, 0 nema skoro nikdy.
>Honza

No zas tak advanced guru nejsem ale predpokladam ze nejvetsi vliv na
vyuzivani pameti ma pouzite jadro (ostatne, co jineho), ja zatim, az na
vyjimky zustavam u 2.4-kove rady.
Ted jsem nasel jeste super stroj s konfiguraci Cyrix 266Mhz, 96MB
pameti, ovlada to 2 webkamery ze kterych to uklada fotky na disk,
pametove zatizeni tedy nijak velke:
                      total       used       free     shared
buffers     cached
Mem:         94392      91572       2820          0      66920       7948
-/+ buffers/cache:      16704      77688
Swap:       200772          0     200772

Tady je 2.6.7 kernel.

L.