Eurotel CDMA: pppd, chat: modem neodpovida (expect (OK), alarm)

Horák Daniel horak na sitmp.cz
Středa Prosinec 22 13:42:13 CET 2004

> Promiňte, používám to taky, ale pomocí modulu cdc_acm. Mohl bych vás
požádat
> o další informace, jak to nastavení s  usbserial má vypadat?

Dnes jsem to vyzkousel na FC2 s modulem usbserial

postup:
- zastrcit USB kabel do pocitace, ten odpovi, ze nasel full speed
zarizeni
- nahrat modul pomoci "modprobe usbserial vendor=0x05c6 product=0x3196",
    to vytvori/aktivuje zarizeni /dev/usb/ttyUSB0
- nahradit ttyUSB0 misto ttyACM0 v /etc/wvdial.conf a
/etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-CDMA
- ifup CDMA

poznamka - CDMA je modemove pripojeni, ktere jsem udelal tim klikacim
nastrojem

Dan