Instalace FC3 bez bootovatenlne DVD mechaniky.

Luděk Kolář support na dvdlinux.cz
Středa Prosinec 22 15:28:05 CET 2004

Quoting Pavel Benisek <benny007-linux na 3dgrafika.cz>:

> Za vysledek nerucim, ale ja jsem to takhle obesel.
> Udelal jsem si malou partitonu  hda3, na ni jsem dd hodil tu bootimage,
> ktera je k FC3 (tusim ze ma 8MB) a nastavil partition jako bootovaci.
> Pak uz jen v Grubu dat dalsi polozku (stejnou jako se startuji win) a je
> to.
> Reboot, zvolit novy zaznam a bootuje ten image.

Ještě ideálnější je pro tento účel "zneužít" swap. Lze si připravit swap oddíl,
který nebude při první instalaci použit, ale zformátuje a použije se až po
instalaci.

L. K.

--
DVD Linux