Čtení a zápis na NTFS

Michal Vymazal blabla na secunet.cz
Čtvrtek Prosinec 23 12:08:55 CET 2004

Jenom upresnim. Podpora zapisu do NTFS v kernelu byla jeste pred nedavnem
oznacena jako experimental. Proto ji programatori nedoporucuji. Pokud
potrebujete vedet, proc je/byla ve stavu experimental, obratte se radeji na
nekoho z kernel-traffic (dporucuji napred dukladne procist meta-faq k te
konferenci). Nejspis se dozvite, ze onomu vyrobci NTFS nejde vypnout
journal, ze nechce uverejnit nektere podrobnosti apod.

Michal

--
Michal Vymazal
vymazal at secunet tecka cz