cim palit cd-audio z mpx?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Prosinec 25 20:44:43 CET 2004

Dobry den,

Sice mam commandline skript, ktery mi pred vypalenim udela i kompresi dynamiky
a podobne uzitecnosti, ale chtel bych vypalit cdcko bez toho, aniz bych
potreboval 1G mista na disku (ten skript jde nize, abyste si taky mohli uzit
kompresoru dynamiky - vhodne napr. pro tichy poslech, manzelce do kuchyne
nebo hlucneho prostredi).

Jenze - ouha, k3b, ani jine X/kde/gnome frontendy, jsem zkousel, vubec
nezvladnou konverzi z mptri, pokud mptri ma mene obvykle samplerate (napr.
32, 22.05, 24 kHz), nebo navic je mono.(samozrejme muzu v cmdline pred tim
provest resampling - to tolik mista nezabere, ale zajima me to uz z principu)

Zajimalo by mne tedy, jestli je nejaky soft, ktery by "za letu" dokazal
provest jak dekompresi, tak i konverzi samplerate (je mi jasne, ze od toho
menuzu cekat kvalitu jako od ssrc, ale u mptri to je uplne jedno, hlavne kdyz
to nebude kvalita resamplingu z mpg123). Proste do mechaniky vrznu cdcko s
mp3, do vypalovacky cdrko, vyberu co chci a pustim palbu.

Dekuji za tipy a prikladam slibeny (byt nedokonaly (neumi treba DAO) a pomaly)
skript:

for i in *.MP3; do mv "$i" "`basename "$i" .MP3`.mp3"; done
for i in *.mp*; do mv "$i" `echo $i | tr ' ' '_'`; done
for i in *.mp*; do lame -S --decode $i $i.wav; done
normalize -m *.wav
for i in *.wav; do sox $i -r 44100 -c 2  $i.new.wav \
compand 0.0001,0.12 -16,-4 -1 -1 0.01; rm $i; done
cdrecord dev=0,0,0 -eject speed=4 -pad blank=fast \
-overburn -audio *.wav
rm *.new.wav

Kdo ho nejak uzitecne vylepsite, nevahejte a dejte do placu vasi verzi.

--

                        Jaroslav Lukesh