Siemens C65, pripojeni pres USB.

Pavel Vedral pve na casd.cz
Neděle Prosinec 26 17:32:11 CET 2004

Zdravim,
pokusy pripojit C65 zatim konci neuspechem. Instalace FUSE i SieFS byla
bez potizi, pripojeni pomoci prikazu
  mount -t siefs /dev/ttyS0 /mnt/mobile
se tvari jako by nic, zadna chyba. Prikaz mount mi rekne, ze je
primontovano:
  /proc/fs/fuse/dev on /mnt/mobile type fuse (rw,nosuid,nodev)
Ale at delam co delam, do telefonu se podivat nemuzu:
# ls -la
ls: .: Chyba vstupu/výstupu

Muzete mi nekdo poradit? Popostrcit do nejake dokumentace nebo tak neco?

Diky
Pavel