jak zprovoznit MIDI v KDE?

Petr Šobáň soban na soban.cz
Neděle Prosinec 26 18:40:05 CET 2004

Pavel Novák napsal(a):
> Zdravím,
> snažím se v debianu rozchodit midi, mámv notebooku zvukovku:
>

> a v ovládacím centru KDe -> zvukový systém -> hardware mám v nabídce
> zvolte MIDI zařízení "Midi Through Midi Through Port-0 - ALSA device,
> nicméně midi stejně nefunguje.

A neposílá to zařízení ty midy příkazy na midi výstup (na konektor který není
vyveden z PC) takže aby to hrálo musí se k tomu připojit klávesy. :-)

Pochybuji že ta zvukovka má v sobě HW syntézu.

> Midi soubory jsem schopen přehrát pouze v příkazovém řádku s timidity,
> ale jak zprovoznit podporu i pro aplikace a vůbec KDE jako takové?

No tak musíte použít softwarovou syntézu viz: timidity

timidity -iA :-) případně třeba nějaký jiný fluidsynth

http://www.abclinuxu.cz/forum/show/60996
http://www.abclinuxu.cz/forum/show/67029
http://www.abclinuxu.cz/forum/show/65729
http://www.linuxfocus.org/English/September2002/article259.shtml

Doufám že s tohoto pochopíte princip.

|    ICQ    179223500                    |