Problem s konfiguraci site

Zdenek Zikan xzikan na fi.muni.cz
Neděle Prosinec 26 21:11:29 CET 2004

> Já jsem na nic nepřišel jak už jsem radil skuste použít program nslookup
> a vyskoušet překlady adres s různými dns servery kdy to bude fungovat a
> kdy ne.
> Prog by měl být v balíčku bind-utils.

Zkousel jsem neco v tomhle stylu:

$ nslookup www.google.com
Server:     .
Address:    192.168.2.1

Name:       www.google.akadns.net
Addresses:  216.239.59.99, 216.239.59.104

$ nslookup www.google.com 62.168.63.254
Server:     ns1.czechia.cz
Address:    62.168.63.254

Name:       www.google.akadns.net
Addresses:  216.239.59.104, 216.239.59.99

Tak jste to myslel? Takhle to fungovalo na Damn Small Linuxu i Windows
XP, na Fedore to vzdycky zahlasi timeout. Pritom kteroukoliv z tech IP
adres pingnu.
Uz z toho vecnyho resetovani do Win zacinam mit mindrak (navic myslim,
ze mi to driv na Fedore fungovalo) :-/

Diky, Zdenek Zikan