jak zprovoznit MIDI v KDE?

Petr Šobáň soban na soban.cz
Neděle Prosinec 26 21:12:55 CET 2004

Pavel Novák napsal(a):

> prima, děkuji za postrčení, objevili se mi další porty, ale i když na ně
> zkouším kde control centrum přepnout, stejně nic nezvučí, ani kmid, sice
> jakoby hraje, nikde žádné chyba ale ani zvuk..
>
> pmidi -l            Port     Client name                       Port name
>  62:0     Midi Through                      Midi Through Port-0
> 128:0     TiMidity                          TiMidity port 0
> 128:1     TiMidity                          TiMidity port 1
> 128:2     TiMidity                          TiMidity port 2
> 128:3     TiMidity                          TiMidity port 3

> [...]

V kmidi třeba vybrat ten port. (není tam defaul nastaven ten Midi Through)

Jinak ten midi v tom control centru mi taky nehraje ovšem kmidi hraje když jsem
s tím dělal poprvní tak se to taky kouslo a rozběhlo až po restartu kdoví co se
tam kouslo při těch testech.

Takže vyhoďte ten Midi Through, dále máte vzorky zvuků pro timidity, případně
zvolený správný výstup u timiditi na zvukovku neblokuje vám zvukovku nejakej
sound démon atd......

PS. vykašlete se na midi v kde a midi přehrávejte timidity -iat soubor.midi
prostě mě zvuky v timidity neuspokojily a taky mě to někdy nehrálo atd....
prostě nedokopal jsem to ke spokojenosti a když jsem nahrál lepší vzorky (142M
vzorků)
tak timidity jako midi port nestíhal (různé pazvuky, zasekávání) kdešto jako
přehrávač timidity -iat soubor.midi běhá OK.

A to mám athlon 1700+ a 512M ram.
Nevíte někdo jak dokopat aby timidity v režimu -iA s vzorky 124M se nesekal jaký
vykoný stroj potřebuje ? Prostě se mi seká ovšem jako timidity -iat soubor.midi
to nedělá pod KDE ovšem i v konzoli když spustím timidity soubor.midi tak to
zadrhává i když X ka neběží čili PC má dost RAM.

|    ICQ    179223500                    |