Prenos definic uzivatelu

Martin Masin masin na fzu.cz
Pondělí Prosinec 27 22:57:15 CET 2004

On Sun, 26 Dec 2004, Pavel Vedral wrote:

> Je to mozna cesta, delam to na Solarisu a SINIXu bezne. Nevidim duvod,
> proc by to nemelo jit na Linuxu. Spolu s uzivateli je zadouci prenest i
> jejich domaci adresare vcetne pristupovych prav a zkontrolovat, ze na
> novem systemu je k dispozici shell definovany pro jednotlive uzivatele,
> zpravidla /bin/sh nebo /bin/bash nebo /bin/ksh... Stehuji sem a tam
> radky z /etc/group, /etc/shadow a /etc/passwd. Posledni dva spolu
> souvisi a nejde tedy osetrit jenom jeden z nich.

	A take je potreba prenest pripadne dalsi soubory podle sluzeb,
ktere provozujete. Napr. provozujete-li sambu, je potreba prenest soubor
/etc/samba/smbpasswd, bezi-li na pocitaci webserveer a uzivatele maji
moznost vytvaret vlastni stranky, je potreba je prenest tez, ...
	Myslim, ze neni potreba se toho obavat, system by se tim rozbit
nemel, nejvys muho nastat problemy s funkcionalitou uzivatelskych uctu
diky nejake chybe pri kopirovani, ale to lze odstranit. Jen je potreba dat
pozor pri kopirovani radku z /etc/passwd a dalsich souboru, aby se
kopirovaly skutecne jen radky uzivatelu a nikoli sluzeb.

					Martin Masin

> Pavel

Mgr. Martin Masin Ph.D.         Phone  (420) 220 318 430
Institute of Physics AS CR      Fax    (420) 233 343 184
Cukrovarnicka 10                e-mail masin na fzu.cz
162 53 Prague, Czech Republic   WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html