bootovani do X bez GDM

Vlastimil Ott linux na e-ott.info
Úterý Prosinec 28 10:57:34 CET 2004

petr cezar napsal/a dne 27.12.2004 23:31:

> mate pravdu, uplne jsem zapomel... mam Fedora Core 3 s poslednimi updaty

Konkretne neporadim, fedoru znam z rychliku. Urcite to ale bude nejaky
link na neco 8-)

> jakpak se to resi treba u toho slackwaru?

/etc/rc.d/rc.4

Jinymi slovy: jedna se o runlevel cislo 4 (ve fedore a jinde tusim 5)
cili multiuzivatelsky graficky rezim. Proto se nekde musi napsat, cim se
do nej clovek ma prihlasit. Ve slacku je to vyse zmineny skript. V nem
staci změnit nazev prihlasovaciho manageru. Tipuju, ze ve fedore na to
bude nejaky setup. Kdyby ne, tak prozkoumejte /etc/init.d/README --
priznavam, ze mam pouze SUSE, ale je to podobne. ;-)

--vo

--

Vlastimil Ott
www.e-ott.info