bootovani do X bez xDM

petr cezar konf_for_all na seznam.cz
Úterý Prosinec 28 11:17:36 CET 2004

diky, ale to jsem se asi spatne vyjadril ;)

nechci prihlasovaci manager zmenit, ale uplne ho odstranit. hledam
zkratka zpusob, jak nabootovat az do Xwin, pod urcitym uzivatelskym
uctem (ne rootem), aniz bych kvuli tomu spoustel nejaky 'manager'

masina ma zkratka malo ramky, tak vyhazuju co se da. ja vim, ze fedora
neni nejvhodnejsi distro pro takovouhle odtucnovaci kuru... jenom si tak
hraju a s timto nemuzu pohnout (to vite, zkouskovy, fura casu ;)

ale i tak, diky za vas zajem a napady, budu badat dal
-petr