blbec jsem si zrusil fdiskem /home

lists na innuendo.cz lists na innuendo.cz
Úterý Prosinec 28 19:36:35 CET 2004

Zdravim,
nebudu si zde radeji nadavat, ale lamer si hral s fdiskem, chtel jsem odstranit
partisny s dalsi distribuci, ale neuvedomil jsem si, ze muj aktualni /home je
jako logicky oddil, prave na jedne rusene patisne. No a abych byl lama uplne
100%, tak jsem si ddeckem kopii partition tabulky samozrejme neudelal.
Vygoogloval jsem, ze treba lilo si dela zalohu automaticky, jenze ja mam debian,
a tam je grub, jestli ma grub nekde zalohu se mi uz vygooglovat nepodarilo.

Takze... je nejaka rozumna sance, abych to ja, se svzmi (ne)schopnostmi obnovil
nebo se mam s daty rozloucit? Dela grub ci neco nejakou zalohu? Pripadne jak
jeste obnovit puvodni tabulku? :-(

Za tenhle dotaz sem, se fakt stydim...

--
Pavel Novak