Problem s ctenim DVD

Zdenek Zikan xzikan na fi.muni.cz
Středa Prosinec 29 18:36:27 CET 2004

Michal Čihař wrote:

> Oops, já myslel, že to jde i po symlincích :-) ... takže file -s /dev/hdc :-)

/dev/hdc: ISO 9660 CD-ROM filesystem data 'filmy_a_iso

oops ... tak to je zajimave ... tady to vypada, ze je vsechno spravne :-)

A najednou se to namountovalo OK ... tak to nechapu ... ze by to ten
prikaz "spravil" ... nebo restart, ktery jsem mezitim provedl? To asi
tezko ...  tak nevim, jestli to byla chyba pri cteni v mechanice ...
zkousel jsem to vazne nekolikrat.

Tak sorry za zbytecny prispevek ... aspon vim o novem uzitecnem prikazu :-)

Zdenek Zikan