problem s KIO v KDE 3.2.3

pavel pavel na ogi.cz
Čtvrtek Prosinec 30 12:06:34 CET 2004

Zdravim,
po upgradu z Mandrake 10 na 10.1 mam problemy s KIO.

Jsem zvykly pracovat v Kate (Quante, Kwrite ...) vzdalene se soubory pres
sftp. Nicmene ted mi pri ukladani pokazde napise: "Could not delete original
file sftp://root@cesta. Please check permissions." (pripadne totez v cestine)

Na server se prihlasuji pod rootem, prava samozrejme ma, atribut pro imunitu
ne. V cilove slozce se soubor vytvori s koncovkou part, chyba nastane pri
jeho prejmenovani.
-rwsr-sr-t    1 root     root            6 pro 30 11:15 soubor.part*

Dela to i u uplne novych souboru, kdy nemuze mit problem odmazat puvodni.
Vygooglil jsme pouze zdrojaky pro KDE, zadny popis podobneho problemu.
Zkusil jsem to i pod uplne novym uzivatelem, tedy zadnym starym nastavenim v
home to neni.

1. Setkal jste se s tim nekdo, vite jak to resit?
2. Kde jde nastavit umask pro KIO? Chtel bych se zbavit tech setuidu u novych
souboru (ty tam byly jiz drive)

p.