Midnight commander a cestina

Drašnar Jiří jiri.drasnar na ct.cz
Čtvrtek Prosinec 30 16:32:43 CET 2004

Zdravím konferenci,

mam problem ktery se v konferenci jiste resil ale prohledavani archivu neni dostupne ...

Pokud zobrazim MC na konzoli tak se mi spravne zobrazuji ceske znaky, pokud se pripojim z vokenni stanice pres ssh (putty) tak mam spatne zobrazene ramecky a ceske znaky. Ramecky vem cert, to resi mc -a ale jak na ty znaky? Zkousel jsem ruzne nastaveni konverze znaku v terminalu ale nic nepomohlo a na netu jsem take nic nenase  / nebo spatne hledal (:-) ... Mam instalovanou Fedoru a stejne se mi to chova i na RH9. Poradite?

Diky Jirka