Apache - kodova stranka

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pátek Prosinec 31 17:20:11 CET 2004

On Fri, Dec 31, 2004 at 04:24:16PM +0100, Kit wrote:
> A jak chcete řešit případ, kdy pro každou podstránku potřebujete jiné
> kódování?  Mám na mysli jiné řešení, než UTF-8. Proto by IMHO mělo mít
> Meta http-equiv přednost.

Ne, http-equiv přednost nemá, tak je to prostě ve specifikaci, takže
to není otázka názoru. Používáte-li různé jazyky, je UTF-8 optimální
řešení, protože umožňuje mít i více různých jazyků ve stejném dokumentu.
Další možností je buď použití AddDefaultCharset v kontextu Directory,
nebo rozlišit příponou souboru. A samozřejmě je tu i možnost generovat
příslušnou položku hlavičky dynamicky, např. PHP funkcí header().

							  Michal Kubeček