udev, bootsplash (bylo Re: Apache - kodova stranka)

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pátek Prosinec 31 23:43:57 CET 2004

Josef Smidrkal napsal(a):
> Dobrý den,
>
> rád bych se pozeptal na kombinaci kernel 2.6 + udev + hotplug + sysfs...
> hledal jsem na netu ale nikde nemůžu najít kloudný udev howto.
> Mohl by mi prosím někdo poradit, jak připojit např. cdrom, když
> symbolické odkazy v /dev zmizely? Tuším, že musím napsat nějaká pravidla
> pro udev, ale to je asi tak všechno...
>
> Také bych potřeboval tip na nějaký kloudný kernel howto, když byl tento
> stažen z tldp.org. Hlavně bych rád zprovoznil bootsplash na svém
> Debianím notebooku IBM ThinkPad T23, graf. S3 Savage.
>
> Díky.
> [...]

Akorát nevím co tento dotaz má společného s Re: Apache - kodova stranka teď jsem
to tu řešil. :-((

No prostě si udev musíte přidat do apache.conf pak vám bude apache zobrazovat
zařízení. :-)))))))))))

|    ICQ    179223500                    |