Nefunguje Domaci sit

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Neděle Únor 1 16:57:16 CET 2004

> pozadavek. Mam pocit, jakoby ta karta proste NEPRIJIMALA. Zkousel jsem
> DOS utilitou ke karte menit konfiguraci (predevsim vyber media),
> nepomohlo. Jinak kdyz na PC A nabootuju WIN, karta normalne chodi. Stalo
> se mi to na dvou pocitacich (celeron266 s chipsetem M52xx a PIII s intel
> BX). Jeste mne napada, jestli to nemuze byt zpusobeno zapnutym PnP na te
> karte, az bude cas, vyzkousim.

Vzhledem k tomu, ze pouzivam prakticky JEN tyto karty,
dovolim si poradit ma zaklade vlastnich zkusenosti.

1. vypnout PnP
2. natvrdo nastavit IO i IRQ
3. natvrdo nastavit typ media (tedy RJ45)
4. v BIOSu vyhradit IRQ pro ISA a tedy i vypnout PnP

Pak to musi chodit a nebo je ta karta spatna.

Miroslav Kolombo
kolombo na kolombo.cz