Zmena velikosti adresare

Martin Masin masin na fzu.cz
Pondělí Únor 2 11:44:11 CET 2004

	Jde to take, ale nejsem si jisty, zda symlink pro nektere programy
nemuze byt problem. Ale je pravda, ze jsem takto mival linkovany napr.
adresar /usr/src.

				Martin Masin

On Mon, 2 Feb 2004, Jan Kokoska wrote:

> Proc tak slozite, proboha? zkopirovat adresar kamkoliv chcete a symlink
> na nej z puvodni pozice, verzi jadra omezeni nejste.

Mgr. Martin Masin Ph.D.	    	Phone  (4202) 20 318 430
Institute of Physics AS CR  	Fax    (4202) 33 34 31 84
Cukrovarnicka 10	    	e-mail masin na fzu.cz
162 53 Prague, Czech Republic	WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html