editace wav, praskani vinyl desek

Tomas Konir moje na vabo.cz
Pondělí Únor 2 13:05:52 CET 2004

On Mon, 2 Feb 2004, Veros Kaplan wrote:

> : Ahoj,
> : Poradi mi nekdo nejakej vhodnej soft na odstraneni lupani a praskani na
> : nahravce z desky, a neco klikaciho na rozdeleni wavu.
> : Z toho mnozstvi odkazu po zagoogleni mi de hlava kolem.
>
> Jak moc klikacího chcete? Existuje skvělý program gramofile, který je
> pro pravověrné příznice příkazové řádky moc klikací, ale pro klikače
> ještě málo klikací? Ale za vyzkoušení stojí...

gramofile je velice fajn, na stazeni a rozdeleni souboru, ale na
odstraneni sumu se mi mnohem lepe osvedcil audacity. Funguje to tam tak,
ze oznacite cast nahravky kde je pouze sum, nechate analyzovat, potom
oznacite celou nahravku a nechate sum odstranit. takze muj postup je
priblizne tento:

1. gramofile - stahnout
2. audacity - zrusit sum
3. gramofile - rozdelit na jednotlive tracky

	MOJE

Jo a v audacity neni problem pracovat takhle i s vetsimi soubory.
Nedavno jsem upravoval cca 2GiB wav

--
Konir Tomas
Czech Republic