Quota neomezuje velikost zabraneho prostoru

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Pondělí Únor 2 13:39:12 CET 2004

On Mon, 2 Feb 2004 spatkalnx na luzanky.cz wrote:

> Podle reakci soudim, ze podpora quota pro reiserfs neni uplne idealni.
> Chtel jsem se zeptat, jestli nekdo mate quoty s vanila (predpokladam ze
> snad mandrake z jadra nic nevyhazuje, ze tam jenom pridava) jadrem na
> nejakem jinem fs nez ext2 [...]

Quota odjakziva funguje v XFS. Zatim XFS mate jen ve vanilla 2.6, ale v
2.4.25 by uz byt melo take. XFS quota je ale trochu jina implementace
quoty nez pro ext2 (IMHO povedenejsi, informace o quote jsou primo
soucasti metadat, takze odpadaji ruzne potize s quotacheck, nevadi desitky
tisic uzivatel apod.)

-- Honza Houstek