co kdyz server proste zatuhne a nereaguje?

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pondělí Únor 2 15:55:19 CET 2004

On Mon, 2004-02-02 at 13:27, Pavel Janoušek wrote:

> 	Viděl bych to na problém při transportu souboru z disku do paměti =>
> disk, MB nebo paměť. Já se s ní nesetkal a předpokládám, že práva k
> tomu souboru máte v pořádku, jinými slovy, že ten program je

Asi to byla urcitym zpusobem moje chyba - spustil jsem dva zaraz (je to
dual CPU stroj) a i kdyz jsem zvolil u druheho -a1, tak to pak nejak
zlobilo (sdilelo to stejne soubory, takze to vysvetluje chybu cteni
temp). Ted jsem to pustil v ruznych podadresarich a uz to bezi hodiny
bez problemu s ctenim souboru.

Takze ten Dell HW asi nehnije a ja jsem zase na zacatku. Upgradnu co
pujde softwaroveho a uvidim.

Petr