lseek64 vraci jen 32bitu pozice

Karel Dudasek karel.dudasek na vghur.army.cz
Úterý Únor 3 07:17:44 CET 2004

Pred tydnem jsem s hruzou zjistil, ze lseek64(fd, (off_t)0, SEEK_CUR)
mi vrati jen orezanou cast dolnich 32 bitu pozice.
Mam Slackware, ale rekl bych, ze je to zavisle na glibc.
Nemuze me nekdo nasmerovat, jestli jde volat primo nejakou systemovou
funkci, ktera mi vrati skutecnou pozici ?
Diky moc. Google je muj obrovsky kamarad, ale odpoved jsem nenasel
a zdrojaky jadra jsem sice cetl, ale nejak to nemuzu najit. Treba je to
jen ocima, ale uz si vazne nevim rady.

                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vghur.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VGHUr            Mirova 727
tel: +420 973 257 874	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 973 257 620	518 16 Dobruska  tel: +420 777 623 639