icq a iptables

Phill phillskonf na atlas.cz
Úterý Únor 3 09:04:36 CET 2004

Zdravim,
	Nechapu poradne v cem je presne Vas problem. ICQ jako takove
funguje naprosto korektne za NATem na kolika pocitacich si jen
vzpomenete. Funkce které v ICQ potom nefunguji 1. nejsou nejdulezitejsi
a za 2. nefunguji pouze pokud komunikujete s nekym "passive" tzn. za
firewallem.
	Takze pokud ma nekdo nastave fw, pripadne je primo na externi
IP, tak i Vy muzete vesele posilat soubory.
	V ICQ si presne muzete nastavit rozsah portu které se mají
pouzivat pro komunikaci s ostatními usery, takze staci pro každého fw
cca 5 portu a hned mu bude fungovat FileTransfer, Chat, atd.
	To nastaveni je tusim dynamic port range a da se tam zadat
spodni a horni mez portu.
	Jinak ICQ umi komunikovat i pomoci vic zpusobu, podporuje Socks,
apod. staci si ho spustit a podivat se do moznosti pripojeni!!!

Nektere prispevky jsem ztratil, tak se omlouvam pokud jsem uplne mimo.

-Phill

PS: Pisu snad poprve z Outlooku, proto se predem omlouvam pokud zprava
dorazi trochu spatne :-)