navrh VPN reseni

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Úterý Únor 3 20:52:42 CET 2004

On Monday 02 of February 2004 5:13 pm, you wrote:
> Zdravim,
> mohl by mi nekdo doporucit VPN reseni, ktere by splnovalo nasledujici?
>
> 1. Pouziti - klient se pripojuje pres Internet do firemni LAN
> 2. Platforma - klient - MS (pokud mozno include nebo free), gw  - Linux)
> 3. Klient muze pristupovat i z LAN za NAT (+ vice VPN klientu za jednim
> NATem)

FreeSWAN ipsec + nat_traversal patch + L2TP na Woknech (je potreba nejaky
patch) = to by mohlo fungovat (cti, takhle nam to tady funguje, ale neptejte
se jak je to nakonfigurovany, sam to nevim, nedelal jsem to :)

Jestli pujde i vice klientu za jednim natem, to nevim ...

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu