QoS na firewallu se tremi sitovkami

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Úterý Únor 3 22:25:15 CET 2004

> Omezit provoz tak, aby
> - odchozi provoz do internetu ze SITA mel nejmene 320 kbit a mohl vyuzit celou
> kapacitu, kdyz nic jineho nejede
> - odchozi provoz do internetu ze SITB mel garantovanych 64 kbit, mohl vyuzit
> plny prenos pokud nic nejede

Pokud maji byt obe linky schopne (v pripade neaktivity te druhe) vyuzit
cely provoz, tak potrebujete bud dva stroje - jeden jako QoS a druhy jako
router (s tim, ze fyzicky to stale muze zustat na jednom zeleze), nebo na
ty dve LAN rozhrani povesit IMQ. Pokud jsem ovsem dobre pochopil vzkazy
na webu, tak IMQ je v soucasne dobe unmaintained a nikdo se k nemu prilis
nehlasi.

-- Honza Houstek