Nefunguje Domaci sit

Tomas Sukdol suki na magicnet.cz
Středa Únor 4 08:56:06 CET 2004

> tak jsem se zasekl na prikazu aby mi to nacitalo uzivatele ze serveru
> prikazem X -broadcast, ale porad mi to nefakci, i kdyz jsem nastavil xdm

???? Ja jsem ani nepochopil co potrebujete, ale
X spousti xserver, ktery zajisti zobrazovani okynek a jinych prvku.
Je jedno, kde se bere informace o tom co zobrazuje. Muze to byt lokalni
pocitac nebo take vzdaleny. Pokud pouzijete ssh (a mate vyexportovany
display, coz byva automaticky) tak vam to v x-kach bezi rovnou. Pokud se ale
chcete prihlasit a spusti i spravce desktopu pouzivate treba xdm.

xdm se spousti zadani xdm, jeho konfig soubory jsou v /etc/X11/xdm.
Ty si prectete a pak napiste co presne chcete.
				Tomas Sukdol