postfix whitelist

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Únor 4 09:33:35 CET 2004

Zdravim,

On Tue, Feb 03, 2004 at 03:14:16PM +0100, Peter Z wrote:
>  ahoj,
>
> mam problem s jednym klientom ktory ma DSL od telecomu (bez pevnej IP), ale ta jeho IP adresa je na blackliste ...

BTW: nejake rozumne zalomeni radku (65-72) by nezaskodilo...

> chcel by som dat to IP do whitelistu, aby to malo vyssiu prioritu ako blacklist
>
> skusal som dat do /etc/postfix/access, ale aj inych sender_check atd:
> 213.81.224.225 OK
>
> ale stale nic. mozete mi pls pomoct?

jen hint: v tech pravidlech plati, ze prvni vitezi. Zkontroluj si
tedy, zda ti nektere pravidlo to IP prvne nezahodi, zatimco dalsi
by ho povolilo...

> diyk
>
> Zozzi

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek               | Nez mi poslete prilohu .doc, .xls
University of South Bohemia  | nebo .ppt, prectete si, prosim,