Bootovanie po sieti

Jan Nemsak janko na janko.sk
Středa Únor 4 10:37:01 CET 2004

Cafko,
mam tenkych klietnov, niektorych bootujem z disku, niektorych z diskety,
niektorych z cdrom, niektorych z FLASH disku (podla moznosti)
Mam aj aj niektorych ktori podporuju bootovanie po sieti, aj som to
rozchadzaj asi pred rokom, no vtedy som stroskotal na probleme ze si
nevedeli stiahnut po sieti image jadra vacsi ako 640KB  myslim...
A ja sa pri image jadra nedostanem pod 900KB, optimum je 1.1 MB
No a vtedy som to nedoriesil lebo prisli ive veci, tak sa teraz k tomu
vraciam...
Ako sa to teda robi? Napadlo ma ze by sa mozno dal nabootovat nejaky
maly program, ktory by vedel stiahnut to jadro, ale vobec neviem "kade
sa vybrat"  alebo co hladat.

Dakujem

Jano

--