DHCP pro vice alias eth

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Středa Únor 4 10:43:32 CET 2004

On Tue, 3 Feb 2004, Pavel Kankovsky wrote:

> Zapomnel jste doinstalovat kristalovou kouli, ze ktere by dhcpd zjistilo,
> jak ma ty pocitace rozdelovat do skupin. Kdyz nejaky pocitac posle DHCP
> request na 255.255.255.255, tak opravdu neni z ceho poznat, se kterym

Ja sa nestazujem :) som chcel povodnemu tazatelovi naznacit, ze to co chce
spravit, mu asi naozaj nepojde.

Na druhej strane, bolo jedno z ktorej podsiete dana masina dostala IP, aj
tak to fyzicky bol jeden ethernet (robili sme postupny prechod) ale
problem bol, ze dhcp2 v tom mal az taky chaos, ze IP zobral z range-u
jednej podsiete, a netmasku a zvysok z definicie druhej, co by neslo.  Na
to uz kristal netreba, ma to napisane v konfiguraku co k comu patri, ale
tvorcu dhcp nenapadlo, ze by niekto mohol chciet az taku zvrhlost. Nevadi,
poriesilo sa.

--
jozef  :-)