Ktery IDE HW RAID radic?

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Středa Únor 4 14:38:57 CET 2004

On Wed, 4 Feb 2004, Milan Kerslager wrote:

> Mam MSI KT8 a pokud to nevypnu, tak to jede (klon RHEL3). Jenze tam je
> jen 32 bitova PCI sbernice. Ale zase je tam integrovany gigabitovy
> Bradcom (a tg3 ovladac ho umi).

Tohle naprosto nechapu, proc do opteronovych desek davaji 33/32 PCI
sbernice. Ja jsem se snazil sehnat desku pro single Opteron, ktera by ale
mela integrovany SCSI radic, neosizenou GB sitovku a alespon jeden PCI-X
slot a zjistil jsem, ze nic takoveho neexistuje. Takze kupujeme Tyan S2881.

> Ale pro 4 portovy IDE by normalni PCI sbernice mela stacit, ne?

Pokud na ni bude sam (resp. kazdy radic bude mit pro sebe vlastni
kanal) tak nejspis ano.

-- Honza Houstek