soft raid 1

Středa Únor 4 15:32:36 CET 2004

On Sun, Sep 04, 2005 at 08:39:04AM +0200, Anton Caniga wrote:
> Dňa St 4. Február 2004 00:11 ste napísali:

> v /etc/fstab mam nasledujuce:
>
> /dev/md0 / etx3 defaults 1 1
> none /dev/pts devpts mode=620 0 0
> /dev/md1 /home ext3 defaults 1 2
> none /proc proc defaults 0 0
> /dev/md2 swap swap defaults 0 0
> /dev/hde1 /home/samba/xxx ext3 defaults

Pro zacatek zakomentujte radek s /dev/hde1. Po rozbehnuti si zkotrolujte
cleny RAIDu (raid -p, cat /proc/mdstat). Pak se zkuste podivat na ten
oddil /dev/hde1 z prikazoveho radku a premyslejte, na co jste zapomnel.

I tak bych Vam ale poradil - mate-li potize, pouzivejte hotove jadro od
distributora (nebo alespon kompilujte se stejnou konfiguraci). Kdyz Vam
nechodi vase vlastni kompilovane jadro, hledejte rozdily mezi jadrem
puvodnim (resp. distribucnim) a svym.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz