problrm s centrinem

termit draq termit_draq na centrum.cz
Středa Únor 4 23:46:28 CET 2004

Zdenek Mazanec wrote:

>Nejde to, intel nedal specifikaci.

lze to, ale musite si zakoupit od linuxant driverloader, ktery umi
pouzivat wokenni drivery...stoji cca 20 babek a mesic je trial, kdy
muzete zkusit jestli vam to pobezi, ale ja zadny problem nemel...jinak
mozna pockat...intel ohlasil ze da do obehu svoje drivery pro linux a ze
na nich usilovne pracuje...kdy to bude je otazka...podle toho jak nutne
wifi potrebujete...ja zkousel s driverloaderem a ted radsi cekam na
drivery od intelu, ale je fakt ze spis ze zkusebnich duvodu, nebot mam
pevne pripojeni...

https://www.linuxant.com/driverloader/

spis resim problemy s irdou...